Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní strategie pro umění ve veřejném prostoru
Kunc, Jiří ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje široké oblasti živého umění ve veřejném prostoru, takzvaného buskingu, a to ve vztahu ke dvěma hlavním myšlenkovým proudům – jednak bariérám pro realizaci aktivit, napříč městy; v řadě další potom kulturním strategiím pro tuto oblast. Nasbírané teoretické znalosti i praktické zkušenosti (mimo jiné z historického vývoje městských společenství, studia celé řady legislativních dokumentů, kulturních strategií, vlastních výzkumů autora, četných pozorování a rozhovorů s uměleckými aktéry a zástupci standardotvorných institucí napříč celým světem, analýz překážek pro realizaci aktivit ve veřejném prostoru a dalšího) přeměňuje jednak v komparaci dvou měst – v prvé řadě Prahy a v řadě druhé Londýna jakožto etalonu přístupu k uměleckým aktivitám ve veřejném prostoru, dále poté v sérii konkrétních doporučení pro tvorbu standardu, strategie a případně i navazující legislativy pro realizaci opatření ve vztahu k předmětu práce v rámci hlavního města Prahy. Myšlenkovým fundamentem celé diplomové práce je přesvědčení, že kulturní aktivity tzv. živého umění do veřejného prostoru patří, neboť mají poten-ciál zvyšovat kvalitu života, edukovat obyvatelstvo a zásadně zvyšovat jeho kreativitu, rozvíjet potenciál místa a lokality, snižovat kriminalitu, tvořit ekonomické multiplikace a další.
Řízení lidských zdrojů v kultuře
Horák, Josef ; LÁZŇOVSKÝ, Michal (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se věnuje vybraným oblastem řízení lidských zdrojů se zaměřením na manažerské aspekty. Cíli práce je zmapování a utřídění teorií ŘLZ, jejich komparace s manažerskou praxí a prozkoumání používaných postupů v kulturní sféře. V teoretické části je pozornost zaměřena nejprve na jednotlivé styly a modely řízení lidí s ohledem na jejich historický, kulturní a geografický kontext. Následně jsou podrobněji rozpracovány zvolené přístupy a metody z prostředí organizací, a poté z oblasti projektového managementu. V prakticky orientované části jsou prezentovány tři případové studie divadel s právní formou příspěvkové organizace - Minor, Městská divadla pražská a Východočeské divadlo Pardubice.
Kulturní diplomacie
Skalová, Dominika Antonie ; LÁZŇOVSKÝ, Michal (vedoucí práce) ; MATÁSEK, Lukáš (oponent)
Diplomová práce "Kulturní diplomacie" se věnuje specifické oblasti diplomatických vztahů, v nichž hraje hlavní roli kultura. Vymezuje základní pojmosloví a teoretická východiska. Zasazuje kulturní diplomacii do širšího kontextu veřejné diplomacie, nation brandingu a soft power. Převážnou část věnuje popisu a analýze prostředí v České republice - definuje instituce a nástroje užívané v českém prostředí a specifikuje metody kulturní diplomacie. V předmětech kulturní diplomacie se věnuje především performing arts. Podstatnou součást diplomové práce tvoří kapitola zabývající se přechodem kulturní diplomacie ke guerilla diplomacii. Tento pojem zatím jako první diplomová práce zavádí, vysvětluje a poukazuje na možnosti jejího uplatnění v oblasti umění, potažmo kultury. Závěrečná část pak patří návrhům na efektivnější práci s nástroji kulturní a guerilla diplomacie v České republice.
Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
Kučerová, Anna ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací na zákazníka, nutností dlouhodobě plánovat, využíváním všech nástrojů marketingového mixu, zaměřením se na budování značky a neustálým zpětným měřením efektivity. Zároveň je jako nezbytná součást jejich úspěšného používání označen tvůrčí a interaktivní přístup a rozvíjení dialogu se zákazníkem. Možnosti uplatnění těchto forem marketingu jsou demonstrovány na konkrétních případech z oblasti kulturních organizací formou případových studií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.